Prohlížení Kvalifikační práce dle názvu
Zobrazují se záznamy 1037-1056 z 41805
-
Analýza maloobchodních sítí ve vybraném mikroregionu
(Jihočeská univerzita, 2010)Cílem práce je charakterizovat maloobchodní sítě ve Vimperském mikroregionu, zanalyzovat jejich konkurenceschopnost, dostupnost a potřeby zákazníků ve vztahu k těmto sítím. -
Analýza managementu kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladu zámku v Blatné
(Jihočeská univerzita, 2005) -
Analýza managementu kulturně historických památek Benešovska na příkladu zámku Konopiště
(Jihočeská univerzita, 2005) -
Analýza manažerských funkcí a změn ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2008)Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza manažerských funkcí a změn ve vybrané organizaci. Dílčím cílem bylo posouzení problematiky týkající se přijetí jednotné měny euro, popsání jednotlivých legislativních kroků, ... -
Analýza manažerských technik ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem bakalářské práce je zhodnocení vybraných manažerských funkcí - plánování, vedení, organizování a kontrolování, aplikovaných v daném podniku. Dále pak navržení případných řešení pro zefektivnění řízení podniku. -
Analýza manipulačních prostředků a zařízení pro realizaci ložných operací v zemědělství
(Jihočeská univerzita, 2014)Cílem diplomové práce je provedení analýzy manipulačních prostředků a zařízení pro realizaci ložných operací v zemědělství, a stanovení návrhů a zásad pro optimální využití používaných manipulačních prostředků a zařízení. ... -
Analýza manipulačních prostředků a zařízení pro realizaci ložných operací v zemědělství.
(Jihočeská univerzita, 2011)Tato bakalářská práce na téma analýza manipulačních prostředků a zařízení pro realizaci ložných operací v zemědělství se zabývá ložnými operacemi (tj. nakládka, vykládka a překládka materiálu) v zemědělské výrobě a popisuje ... -
Analýza manipulačních prostředků a zařízení pro realizaci ložných operací.
(Jihočeská univerzita, 2011)Bakalářská práce udává ucelený přehled používaných manipulačních prostředků a zařízení pro realizaci ložných operací. Práce definuje hlavní znaky břemen a požadavky na jejich manipulaci. V další části je práce zaměřena na ... -
Analýza marketingové činnosti dané firmy
(Jihočeská univerzita, 2007)Cílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané ... -
Analýza marketingové činnosti vybrané firmy
(Jihočeská univerzita, 2006) -
Analýza marketingové komunikace ve vybraném ubytovacím zařízení
(Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této bakalářské práce je provedení analýzy marketingové komunikace ve vybraném ubytovacím zařízení a navrhnout případné změny. Pro tento účel jsem si vybrala Wellness Beer hotel U Sládka. Následné zhodnocení ... -
Analýza marketingové komunikace ve zvoleném podniku služeb a návrh možných zlepšení
(Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce je zaměřena na analýzu řízení služeb a vztahů se zákazníky ve wellness hotelu Rezidence v Nových Hradech s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj podniku. Cílem diplomové práce je jednak ... -
Analýza marketingové strategie hotelu
(Jihočeská univerzita, 2007)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla důkladná analýza historického vývoje podniku až do současnosti. K této analýze byly použity metody z ... -
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy ... -
Analýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízení
(Jihočeská univerzita, 2012)Tato bakalářská práce se zabývá službami v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla analýza nabídky služeb z hlediska jejich šířky, hloubky a vnímání hotelovými hosty. K těmto analýzám bylo použito několik ... -
Analýza marketingového makroprostředí podniku
(Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je ... -
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2007)Cílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Zkoumaným podnikem byla firma ROHDE, spol. s.r.o. se sídlem v Dyjákovicích, jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej vypalovacích pecí ... -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2009)Téma mé bakalářské práce se nazývá ''Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku''. Za konkrétní podnik jsem si zvolila KDS Sedlčany. KDS má ve své nabídce kuchařské a řeznické nože a potřeby, nůžky pro domácnost ... -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2010)Hlavním cílem je analýza a zhodnocení jednotlivých používaných marketingových nástrojů. Vedlejším cílem je návrh opatření, vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti do budoucna a kalkulace jejich ekonomických dopadů. -
Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.
(Jihočeská univerzita, 2011)Bakalářská práce je zaměřena na fungování marketingového oddělení podniku z pohledu zaměstnance v tomto oddělení, na popis správného fungování oddělení, porovnání a zanalyzování současné situace podložené důkazy a doporučení ...