Zobrazují se záznamy 957-976 z 41805

    • Analýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinace 

      Zrzavý, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2017)
      Práce se zabývá analýzou komunikačních nástrojů destinace. Moderní komunikační prostředky umožňují lokálním firmám či destinacím nové způsoby komunikace, které jsou využívány jen zřídka. Hlavního cíle bylo dosaženo za ...
    • Analýza koncentrací živin ve vodách a jejich odnosů z vybraného povodí 

      Jirkovská, Veronika (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce byla analýza přítomnosti trendu dlouhodobých časových řad koncentrací a odnosů živin, a jejich popis. Hodnoceny byly koncentrace sloučenin dusíku a fosforu. Analýza byla provedena na vybraných subpovodích ...
    • Analýza kondičních předpokladů a denního energetického režimu studentů Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity na kurzu běžeckého lyžování 

      Kříženecký, Daniel (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou kondičních předpokladů a denního energetického režimu studentů pedagogické fakulty Jihočeské Univerzity na kurzu běžeckého lyžovaní. Hlavním významem této bakalářské práce bude porovnání ...
    • Analýza konkrétního investičního projektu (bioplynové stanice), hodnocení jeho efektivnosti a dopadu na finanční stabilitu podniku. 

      Strakatá, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato diplomová práce pojednává o problematice investičního rozhodování, která je důležitá pro každý podnik. Cílem diplomové práce bylo zhodnocení efektivity vybraného investičního projektu. Nejdříve byla provedena finanční ...
    • Analýza konkrétního investičního projektu - výstavba nové haly a kancelářských prostor 

      Kolbaská, Lucie (Jihočeská univerzita, 2010)
      Předmětem diplomové práce Analýza konkrétního investičního projektu - výstavba nové haly a kancelářských prostor je zhodnocení efektivnosti zvolených variant investice pomocí vybraných metod hodnocení. Varianty investice ...
    • Analýza konkrétního investičního záměru 

      Kočová, Radka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce má za cíl nalézt optimální metodu pro tvorbu a hodnocení investičního projektu a použít tuto metodu při analýze konkrétního investičního záměru. Byla zvolena varianta pořízení investice bankovním úvěrem s ...
    • Analýza konkurence 

      Řeřábek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2011)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu konkurence společnosti Zeelandia na českém trhu. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se situační analýzy, konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, SW ...
    • Analýza konkurence a potřeb zákazníků ve vztahu k tvorbě podnikatelského záměru 

      Petrle, Milan (Jihočeská univerzita, 2008)
      Význam malého a středního podnikání je opravdu důležitý. Malé a střední popdnikání vytváří pracovní pozice a konkurenční prostředí. V těchto dnech jsou ale tito podnikatelé ve velmi svízelné situaci. Trend globalizace ničí ...
    • Analýza konkurence a potřeb zákazníků vybraného malého podniku 

      Petrle, Milan (Jihočeská univerzita, 2010)
      Malé a střední podnikání má vliv hlavně na zaměstnanost a konkurenční prostředí. Malí a střední podnikatelé se v nynější době nacházejí ve svízelné situaci. Po celém světě se rozvíjí trend globalizace. Tento trend se v ...
    • Analýza konkurence na spotřebitelském trhu s vybranou komoditou 

      Suleková, Klára (Jihočeská univerzita, 2007)
      Předmětem bakalářské práce je analýza trhu z hlediska možnosti výběru cartridgí do inkoustových tiskáren z pohledu spotřebitele. Z tohoto důvodu jsem použila získaná data z výzkumu pro Sdružení obrany spotřebitelů a informace ...
    • Analýza konkurence na spotřebitelském trhu s vybranou komoditou 

      Valdmanová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2007)
      Pro analyzování trhu z hlediska možnosti výběru léků z pohledu spotřebitele jsem pro svou práci použila porovnání zjištěných dat od Sdružení obrany spotřebitelů a vlastní marketingový výzkum. Jako další mi pomohl pro ...
    • Analýza konkurence na spotřebitelském trhu s vybranou komoditou 

      Socherová, Klára (Jihočeská univerzita, 2007)
      Pro analýzu trhu z hlediska možnosti výběru benzínu z pohledu spotřebitele jsem pro svou práci provedla výzkum trhu konečných spotřebitelů a použila porovnání zjištěných dat od Sdružení obrany spotřebitelů. Porterův model ...
    • Analýza konkurence v odvětví služeb na příkladě malého podniku 

      Čížková, Jana (Jihočeská univerzita, 2007)
      Bakalářská práce analyzuje konkurenceschopnost podniku v odvětví služeb, v oblasti instalací elektronické zabezpečovací signalizace. Jedním z cílů byla analýza historického vývoje podniku a analýza vnitřního a vnějšího ...
    • Analýza konkurenceschopnosti malého podniku 

      Kučerová, Iveta (Jihočeská univerzita, 2011)
      V bakalářské práci je popsán a charakterizován konkrétní malý podnik. Dále pak jeho konkurenceschopnost, analýza konkurenceschopnosti a analýza jeho hlavních konkurentů. Na základě srovnání vybraného podniku s konkurencí ...
    • Analýza konkurenceschopnosti malých a středních firem v tržním prostoru ČR 

      Vodička, Zdeněk (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti malých a středních podniků v tržním prostoru České republiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních ...
    • Analýza konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu 

      Šavlová, Věra (Jihočeská univerzita, 2010)
      Práce zpracovává analýzu konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu se životním pojištěním v ČR. Jsou zde srovnány tři pojišťovny, které nabízí životní pojištění: Pojišťovna České Spořitelny, a.s., Kooperativa pojišťovna ...
    • Analýza konkurenceschopnosti společnosti OVb Allfinanz, a.s. 

      Homolková, Petra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem mé bakalářské práce je analyzovat danou pozici na trhu mnou vybraného podniku, navrhnout případná zlepšení jeho postavení na trhu a analyzovat jeho konkurenční prostředí. Vybrala jsem si společnost OVB Allfinanz, ...
    • Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy 

      Rybecká, Pavla (Jihočeská univerzita, 2009)
      V diplomové práci byly prováděny analýzy prostředí ve společnosti SG- Geotechnika a.s. za účelem zjištění její konkurenční pozice. Byly aplikovány metody a postupy strategického řízení na společnost SG - Geotechnika a.s., ...
    • Analýza konkurenceschopnosti vybrané organizace 

      Horová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2010)
      Cílem diplomové práce bylo zhodnocení současné situace podniku prostřednictvím analýz vnitřního a vnějšího prostředí a na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik k udržení či zlepšení jejího ...
    • Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti 

      Nosková, Nina (Jihočeská univerzita, 2008)
      Cílem práce je vymezit konkurenceschopnost ve vztahu k řízení podniků a na základě metod a postupů strategického řízení zhodnotit tržní pozici (míru konkurenceschopnosti) vybraného podniku.