Zobrazují se záznamy 1072-1091 z 2449

    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce 

      Fidlerová, Žaneta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry.
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce 

      Golková, Iveta (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se v závislosti na svém hlavním cíli zabývá analýzou nákupní atmosféry vybrané maloobchodní jednotky. V rámci první části práce - literární rešerše - je zpracován teoretický základ dané problematiky. Druhá ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. 

      Milan, Jan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat ...
    • Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce 

      Kavanová, Klára (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Böhmová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Vítková, Nikola (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování ...
    • Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky 

      Marešová, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve ...
    • Nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru dovolené 

      Švecová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v průběhu dovolené. Cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení nákupního chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v ...
    • Nákupní chování při výběru dovolené 

      Kadlecová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2017)
      Předložená diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů při výběru dovolené v roce 2016. Práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitoly se zaměřují na definici cíle práce, stanovení hypotéz a metodického ...
    • Nákupní chování při výběru dovolené obyvatel kraje Vysočina 

      Kroupová, Monika (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu nákupního chování při výběru a v průběhu dovolené obyvatel kraje Vysočina v roce 2019. Práce má dvě základní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlena ...
    • Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin 

      Pincová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout postup pro vybraný internetový obchod s potravinami. Pro tuto práci byl vybrán internetový obchod s potravinami Plná taška, který působí v Jižních Čechách. ...
    • Nákupní chování v oblasti m-Commerce 

      Fedorková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2015)
      Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém ...
    • Nákupní chování zákazníků online supermarketu 

      Klein, Robert (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s ...
    • Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra 

      Blažková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní ...
    • Národní program podpory jakosti - Česká kvalita 

      Svoboda, Zdeněk (Jihočeská univerzita, 2007)
      Program Česká kvalita vznikl v červnu roku 2002 na podporu prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb, jehož hlavním cílem je zviditelnit tyto produkty a tím zlepšit orientaci spotřebitelů při jejich ...
    • Nástroje aktivní politiky zaměstnanosti 

      Vydra, Arnošt (Jihočeská univerzita, 2010)
      V diplomové práci jsem se snažil objasnit roli jednotlivých nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti v boji proti nezaměstnanosti a zhodnotit, zda aplikace těchto nástrojů v praxi vede ke snížení nezaměstnanosti. Nejprve ...
    • Nástroje ovlivňování konkurenceschopnosti města Prachatice 

      Roučková, Věra (Jihočeská univerzita, 2009)
      Práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti regionu. Cílem je definovat nástroje ovlivňující konkurenceschopnost města Prachatice. Poznatky z literární rešerše jsou následně aplikovány do prostředí města Prachatice. Pro ...
    • Návrh databáze pro připojení systému SAP jako zdroje dat pro webovou aplikaci 

      Marhoun, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2016)
      Práce se zabývá připojením podnikového ERP systému SAP k lokálnímu databázovému systému MS SQL Server pomocí nástrojů SAP BI, synchronizací dat mezi systémy a pokročilejším využitím jazyka T-SQL při tvorbě webových aplikacích ...
    • Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o. 

      Solarová, Petra (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem ...
    • Návrh inovace systému bankovní regulace 

      Kudýn, David (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat genezi a trendy současné bankovní regulace v kontextu nedávných bouřlivých událostí, které se na finančních trzích udály od roku 2008 a to zejména v oblasti regulace kapitálových ...